jueves, 2 de enero de 2014

ESTELS









 

He fet un petit pessebre

amb un bon retall de cel

i figures de terrissa

que he pintat amb dolls de mel.                   

En el blau, l’Estrella amb cua,

i sis estels al voltant,

com una gràcil corona                                   

amb esclats de diamant.  

Les estrelles em somriuen                       

bategant de resplendor...

Són els meus néts!, bells miracles

que m’emplenen de claror

i em vesteixen d’alegria

tot el cor, tot el sentit,

i són llum del meu pessebre

tan senzill i tan petit !






 
 
POETISA  INVITADA.
 
MARÍA BONAFONT  -  2013 -
 
 

              

             

                                                               

            

                                                          

                            

                             

 

 

 

 

 

 



 
 
 
 

1 comentario: